کد تخفیف 10 درصدی برای اولین خرید از سایت:  mehrsa2024

شماره های شرکت:  02166759200  |  02166759201  |  02166759202  |  02166759203                   شماره های فروشگاه:  02133955700  |  02133957600

کاتالوگ فارسی اینورتر یاسکاوا

کاتالوگ فارسی اینورتر یاسکاوا » دفترچه راهنمای درایو یاسکاوا

اینورترهای یاسکاوا از جمله پرکاربردترین اینورترها در صنعت به شمار می‌روند. این شرکت ژاپنی انواع مختلفی از اینورترهای صنعتی و درایوهای AC و DC را برای کاربردهای متنوع تولید و عرضه می‌کند.

دفترچه راهنماهایی که در ادامه گرد آوری شده اند حاوی مشخصات فنی، نکات نصب و راه اندازی، آموزش پارامترها و نحوه کنترل دستگاه‌ها، رفع اشکال و خطایابی درایوهای یاسکاوا به زبان فارسی می‌باشند.

هدف از گردآوری این دفترچه راهنمای فارسی یاسکاوا این است که بتواند به مهندسین، برقکاران و کارشناسان حوزه اتوماسیون صنعتی، مکاترونیک و درایو در راه اندازی و نگهداری تجهیزات مربوطه کمک کند.

 

دانلود کاتالوگ فارسی اینورتر یاسکاوا

کاتالوگ های فارسی اینورتر یاسکاوا آورده شده در بالا کار مهندس محمدیان هستند. اگر میخواهید اطلاعات کامل تری از محصولات یاسکاوا داشته باشید و کاتالوگ اصلی درایوهای یاسکاوا را مشاهده کنید میتوانید به صفحات زیر مراجعه کنید:

اینورتر و درایو یاسکاوا L1000 

اینورتر و درایو یاسکاوا A1000

اینورتر و درایو یاسکاوا V1000

 

محتوای بخش های مختلف دفترچه راهنمای درایو یاسکاوا

ایمنی: دفترچه بر نکات ایمنی مهم هنگام کار با اینورتر Yaskawa تأکید می‌کند. رعایت این نکات برای حفظ سلامت و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی ضروری است.

نصب: دفترچه مراحل نصب اینورتر Yaskawa را به صورت دقیق توضیح می‌دهد. این مراحل شامل انتخاب مکان مناسب، اتصال سیم‌کشی، نصب لوازم جانبی و غیره می‌شوند.

راه‌اندازی: پس از نصب، دفترچه نحوه راه‌اندازی اولیه اینورتر Yaskawa را شرح می‌دهد. این مراحل شامل تنظیم پارامترهای اولیه، کالیبراسیون و تست عملکرد می‌شوند.

استفاده و نگهداری: دفترچه دستورالعمل‌های عملی برای استفاده از اینورتر Yaskawa در شرایط مختلف ارائه می‌دهد. همچنین، برنامه‌های نگهداری پیشگیرانه برای افزایش طول عمر دستگاه ارائه می‌شوند.

عیب‌یابی: در صورت بروز مشکل، دفترچه راهنمای عیب‌یابی به شما کمک می‌کند تا علت مشکل را شناسایی کرده و اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهید.

راهنمای-فارسی-یاسکاوا

خرابی و خطاهای درایوهای یاسکاوا

درایو یاسکاوا جزو با کیفیت ترین درایو های موجود در سطح جهان است که به خرابی کم خود معروف است؛ اما با این حال خرابی و خطا جزو جدا نشدنی دستگاه های مکانیکی است که به وجود می آید. در سایت مهرسا یاسکاوا در نوشته هایی جداگانه میتوانید در این باره بخوانید.

در نوشته خطاهای اینورتر یاسکاوا، کد خطاها، علت آنها و راه حل رفع خطاها را به طور کامل و با جزئیات گفته ایم.

و در نوشته علت خرابی درایو آسانسور به راهنمای کامل عیب یابی درایوهای آسانسور پرداخته ایم؛ زیرا یاسکاوا در حال حاضر یکی از پر استفاده ترین درایوهای آسانسور در ایران است و این نوشته که به طور کلی برای انواع درایو آسانسور نوشته شده است برای استفاده کنندگان از درایوهای یاسکاوا بسیار مفید است.

 

قیمت و خرید اینورتر و درایو یاسکاوا

مهرسا یاسکاوا به عنوان بزرگترین فروشگاه محصولات یاسکاوا در ایران فعالیت میکند. با در اختیار داشتن تیمی حرفه ای تمام نیازهای شما به اینورتر و درایو یاسکاوا در مهرسا یاسکاوا بر طرف می شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره خرید درایو یاسکاوا و دیدن قیمت آن به صفحه درایو یاسکاوا مراجعه کنید. همچنین میتوانید با شماره های شرکت مهرسا یاسکاوا تماس بگیرید تا از مشاورین ما هر سوالی را که دارید بپرسید.

بیش از 1600 محصول اتوماسیون صنعتی

22 دسته بندی محصول از 7 شرکت معروف جهان

سایدبار