خرید منبع تغذیه صنعتی

از بزرگ ترین شرکت های دنیا

021-66759201            021-66759200 

omron
  • omron
  • autonics
  • berme
  • mean well

منبع تغذیه S8JX-G60024C

نوع ماژول: حالت سوئیچ شده توان خروجی: 600 وات جریان خروجی: 27 آمپر تعداد خروجی ها: 1 اتصال برق: بلوک

منبع تغذیه S8VK-R20

نوع: کتابی یا ریلی روش نصب: DIN RAIL نوع ماژول: Redundancy (افزونگی) جریان خروجی: 20 آمپر ولتاژ تغذیه: 10-60 ولت

منبع تغذیه S8VK-R10

نوع: کتابی یا ریلی روش نصب: DIN RAIL نوع ماژول: Redundancy (افزونگی) جریان خروجی: 10 آمپر ولتاژ تغذیه: 5-30 ولت

منبع تغذیه S8VK-G48048

نوع: کتابی یا ریلی تعداد فاز: single نوع ورودی/ خروجی: AC/DC توان خارجی: 480 وات ولتاژ خروجی: 48 ولت DC

منبع تغذیه S8VK-G03012

نوع: کتابی یا ریلی تک فاز نوع ورودی/خروجی : AC/DC توان خارجی : 30w ولتاژ خروجی: 12VDC منبع تغذیه :2.5A

منبع تغذیه 3 فاز S8VK-T96024

منبع تغذیه کتابی روش نصب: DIN REAL فاز: 3 توان خروجی: 960 وات ولتاژ خروجی: 24 ولت DC جریان خروجی:

منبع تغذیه 3 فاز S8VK-T48024

منبع تغذیه کتابی روش نصب: DIN REAL فاز: 3 توان خروجی: 480 وات ولتاژ خروجی: 24 ولت DC جریان خروجی:

منبع تغذیه 3 فاز S8VK-T24024

روش نصب: rail DIN فاز: سه توان خروجی: 240w ولتاژ خروجی: 24v جریان خروجی:10A محدوده دما: -40-70 درجه سانتی گراد ولتاژ

منبع تغذیه 3 فاز S8VK-T12024

روش نصب: rail DIN فاز: سه توان خروجی: 120w ولتاژ خروجی: 24v جریان خروجی:5A محدوده دما :-40-70 درجه سانتی گراد ولتاژ

منبع تغذیهS8VK-G06012

نوع: کتابی یا ریلی تک فاز نوع ورودی/خروجی : AC/DC توان خارجی : 60w ولتاژ خروجی : 12v DC منبع

منبع تغذیه S8VK-C12024

نوع: کتابی یا ریلی تک فاز نوع ورودی/خروجی : AC/DC توان خارجی : 120w ولتاژ خروجی : 24v DC منبع

منبع تغذیه S8VK-C48024

نوع: کتابی یا ریلی تک فاز نوع ورودی/خروجی : AC/DC توان خارجی : 480w ولتاژ خروجی : 24v DC منبع

منبع تغذیه S8VK-C24024

نوع: کتابی یا ریلی تک فاز نوع ورودی/خروجی : AC/DC توان خارجی : 240w ولتاژ خروجی : 24v DC منبع

منبع تغذیه S8VK-C06024

نوع: کتابی یا ریلی تک فاز نوع ورودی/خروجی : AC/DC توان خارجی : 60w ولتاژ خروجی : 24v DC منبع

مزایای خرید از مهرسا یاسکاوا

ضمانت اصل بودن کالا

تمام محصولات مهرسا یاسکاوا به طور مستقیم از شرکت تولید کننده خریداری میشود و به مشتریان در ایران عرضه می گردد. تمام محصولات دقیقا مطابق کاتالوگ و راهنمای محصول بوده و دارای ضمانت است.

قیمت مناسب و رقابتی

همواره تلاش ما بر این بوده است که قیمت محصولاتمان را در پایین تر سطح ممکن نگه داریم تا ضمن کمک به چرخش چرخ صنعت بتوانیم رضایت مشتریانمان را جلب کرده و آنها را مشتری ثابت تبدیل کنیم.

مشاوره تخصصی رایگان

گاهی اوقات پرسیدن میتواند کمک بسیار مهمی در انتخاب باشد. از این جهت ما این امکان را فراهم کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

ارسال به تمام نقاط کشور

به منظور راحتی خرید برای تمام مشتریان در سراسر کشور ما این امکان را داریم که محصولات سفارشی را به تمام نقاط کشور ارسال کنیم تا به رشد صنعت در تمام ایران کمک کرده باشیم.

تماس جهت مشاوره و خرید:

 66759200

معرفی کامل منبع تغذیه

منبع تغذیه یا پاورساپلای (Power Supply) یک دستگاه الکتریکی است که وظیفه آن تامین انرژی الکتریکی برای مصرف های مختلف است. منبع تغذیه انرژی را از مولد انرژی الکتریکی دریافت می کند و آن را به ولتاژ، جریان و فرکانس مورد نیاز یک مصرف کننده الکتریکی تبدیل میکند. که از این رو آن ها را به عنوان مبدل انرژی نیز میشناسند.

منبع تغذیه انواع مختلفی دارد و دسته بندی های مختلفی میتوان برای آن در نظر گرفت. اما مهمترین منبع های تغذیه عبارت اند از منبع تغذیه سوئیچینگ، منبع تغذیه یو پی اس، منبع تغذیه AC و منبع تغذیه DC. به طور کلی اما ساختار و کاربرد منبع های تغذیه گوناگون این است که یک نوع از انرژی را به نوع دیگری تبدیل کنند.

با توجه به ارزش این دستگاه در صنعت، شرکت های بزرگ زیادی در زمینه تولید منبع تغذیه فعالیت میکنند. بسیاری صرفا منبع تغذیه برای کامپیوتر تولید میکنند و برخی از کمپانی ها به تولید انواع مختلف و گسترده تری میپردازند. از جمله مهم ترین آنها میتوان به منبع تغذیه امرون و منبع تغذیه سوئیچینگ اتونیکس اشاره کرد.

مهرسا یاسکاوا شرکتی است با سال ها تجربه در زمینه برطرف کردن نیاز کشور در زمینه محصولات صنعتی که اتوماسیون صنعتی مانند منبع تغذیه، اینورتر، سنسور، رله و… را از بزرگترین ترین کمپانی های جهان تهیه کرده و به صنعت داخل کشور ارائه میکند.

سایر محصولات مهرسا یاسکاوا » قیمت اینورتر یاسکاوا

مهم ترین موارد استفاده منبع تغذیه

منبع تغذیه پاورساپلای یکی از مهم ترین دستگاه هایی است که در صنایع مرتبط با برق کاربرد بسیار بالایی دارد. در مواقعی که قصد محدود کردن جریان را داشته باشیم، زمانی که خطای الکتریکی به وجود میاید و میخواهیم جریان را قطع کنیم، زمانی که میخواهیم ورود نویز و نوسان را بگیریم، زمانی که بخواهیم ضریب توان موثر را تصحیح کنیم و موارد بسیار دیگری استفاده از منبع تغذیه واجب است. اما در ادامه به چند نمونه از مهم ترین کاربرد های این دستگاه میپردازیم.

کامپیوتر: همه ی کامپیوترها و لپتاپ ها دارای یک منبع تغذیه سوئیچینگ هستند که وظیفه تبدیل ولتاژ AC را به رنج های گوناگون DC دارد.

آزمایشگاه ها: در آزمایشگاه ها برای ایجاد جریان الکتریکی از منبع تغذیه رومیزی که به آن آزمایشگاهی یا Bench گفته میشود استفاده میکنند.

جوشکاری: برای جوشکاری از یک منبع تغذیه جوشکاری استفاده میشود که توان ذوب فلزات و انواع ماده ها را به دستگاه میدهد.

اتوماسیون صنعتی: یکی از اصلی ترین موارد استفاده منبع تغذیه در انواع مختلف محصولات صنعتی خطوط تولید، پمپ ها و موتور ها است.

معرفی انواع منبع تغذیه مهم صنعتی

برای منابع تغذیه دسته بندی های مختلفی میتوان در نظر گرفت. این دسته بندی ها با توجه به کاربرد منابع تغذیه یا ولتاژ آنها و موارد دیگر میتواند باشد. اصلی ترین دسته بندی که میتوان کرد بر اساس جریان است که AC باشد یا Dc. از انواع منبع تغذیه برای جریان DC میتوان به منبع تغذیه تبدیل AC به Dc، منبع تغذیه سوئیچینگ، منبع تغذیه خازنی و منبع تغذیه خطی اشاره کرد. در مقابل برای جریان AC میتوان به منبع تغذیه های قابل برنامه نویسی، منبع تغذیه یو پی اس یا اضطراری، منبع تغذیه ولتاژ بالا و آداپتور جریان AC اشاره کرد. در ادامه به بررسی منبع تغذیه سوئیچینگ، منبع تغذیه خطی، منبع تغذیه قابل برنامه ریزی، منبع تغذیه اضطراری و منبع تغذیه ولتاژ بالا می پردازیم.

منبع تغذیه سوئیچینگ مهرسا یاسکاوا

منبع تغذیه حالت سوئیچ شده SMPS (سوئیچینگ)

منبع تغذیه سوئیچینگ یا منبع تغذیه رایانه ای یکی از انواع منبع تغذیه است که شامل یک تنظیم کننده سوئیچینگ برای تبدیل قدرت الکتریکی است.

در منبع تغذیه حالت سوئیچ شده (SMPS)، ورودی شبکه AC مستقیماً تصحیح شده و سپس فیلتر می شود تا ولتاژ DC بدست آید. ولتاژ DC حاصل در این صورت با مدار سوئیچ الکترونیکی با فرکانس بالا روشن و خاموش می شود، بنابراین جریان AC تولید می شود که از طریق یک ترانسفورماتور یا سلف با فرکانس بالا عبور می کند. سوئیچینگ در فرکانس بسیار بالا (معمولاً 10 کیلوهرتز تا 1 مگاهرتز) اتفاق می افتد، در نتیجه امکان استفاده از ترانسفورماتورها و خازن های فیلتر سبک تر و ارزان تر از آنهایی که در منبع تغذیه خطی کار می کنند وجود دارد.  اگر منبع تغذیه سویچینگ از یک ترانسفورماتور با فرکانس بالا با عایق بندی مناسب استفاده کند، خروجی از برق اصلی جدا می شود که این ویژگی اغلب برای ایمنی ضروری است.

در صورتيكه يك كشش غيرطبيعي در جريان برق زياد تشخيص داده شود، منبع تغيير حالت سوئيچ مي تواند قبل از آسيب ديدگي خود را خاموش خواهد كرد. منبع تغذیه کامپیوتر اغلب سیگنال خوبی را برای مادربرد فراهم می کند. عدم وجود این سیگنال مانع از کار در هنگام وجود ولتاژهای غیر طبیعی می شود.

یک مبدل سوئچینگ شامل موارد زیر است:

  • یکسو کننده ورودی و فیلتر
  • اینورتر متشکل از دستگاه‌های سوئیچینگ مانند MOSFET‌ها
  • تبدیل کننده
  • یکسو کننده خروجی و فیلتر
  • بازخورد و مدار کنترل

منبع تغذیه سوئچینگ مورد استفاده در رایانه ها از گذشته دارای ضریب توان کم بوده اند. در منابع تغذیه سوئچینگ ساده، مرحله ورودی ممکن است شکل موج ولتاژ خط را تحریف کند، که می تواند بر سایر بارها تأثیر سو بگذارد (و منجر به کیفیت پایین برق برای سایر دستگاه ها شود) و باعث گرم شدن غیر ضروری در سیم ها و تجهیزات توزیع شود. علاوه بر این، استفاده کنندگان هنگام کار با بارهای ضریب قدرت کم، قبض های الکتریکی بالاتری را متحمل می شوند. برای دور زدن این مشکلات، برخی از منابع تغذیه حالت سوئیچ کامپیوتر اصلاح ضریب توان را انجام می دهند و ممکن است از فیلترهای ورودی یا مراحل تعویض اضافی برای کاهش تداخل خط استفاده کنند.

مزایای استفاده از منبع تغذیه سوئیچینگ:

  • راندمان بالا بین 68٪ تا 90٪
  • خروجی های قابل تنظیم و قابل اعتماد بدون توجه به تغییرات در ولتاژ منبع ورودی
  • اندازه کوچک و  وزن سبک
  • فناوری انعطاف پذیر این منبع

منبع تغذیه خطی یا لاینر (Linear)

منبع تغذیه خطی خرید

تا قبل از سال 1970 و اختراع منبع تغذیه سوئیچینگ منبع تغذیه خطی تنها راه تبدیل ولتاژ الکتریکی بود اما بعذ از این سال استفاده از منبع تغذیه خطی به شدت کاهش یافت. اساس کار این منبع به این گونه است که از یک ترانس برای تبدیل ولتاژ استفاده میکند. پس از آن ولتاژ خروجی از ترانس به ولتاژ DC تبدیل شده و با استفاده از رگولاتور و تثبیت کننده تمیز و با کیفیت میشود.

یک مبدل خطی شامل موارد زیر است:

  • ترانس که ولتاژ 220 را میگیرد و به 15 تبدیل میکند.
  • پل دیود که وظیفه دارد که موج سینوسی را به ولتاژ DC تبدیل کند.
  • یک خازن صافی که ولتاژ بعد از دیود را کاهش میدهد.
  • رگولاتور خطی که نوسان ولتاژ را میگیرد و آن را صاف میکند.

امروزه هنوز با توجه به هزینه پایین و ساختار ساده برای کاربرد های توان پایین از این منبع تغذیه استفاده میشود. همچنین از مزایای منبع تغذیه خطی میتوان به تولید نویز و نوسان مغناطیسی پایین اشاره کرد.

اما معایب منبع تغذیه خطی باعث میشود استفاده از آن به شدت کم شده باشد:

  • وزن و حجم بالا نسبت به سایر منابع تغذیه
  •  پایین بودن راندمان و تلفات انرژی بالا به صورت گرما
  •  در توانهای پایین استفاده می شوند.
  •  كنترل سخت خروجی 
  •   توان تلفاتی در ترانزيستورهای خروجی زياد می باشد
  •  تنها بصورت يک رگولاتور كاهنده قابل استفاده می باشد و همواره ورودی بايد 2 تا 3 ولت بيشترازورودی باشد

راه های ارتباطی

شما میتوانید برای گرفتن مشاوره، اطلاع از قیمت ها و سفارش انواع منبع تغذیه با ما تماس بگیرید. ما از کمک کردن به شما برای رسیدن به هدفتان خوشحال خواهیم شد.

همچنین میتوانید در واتس اپ و یا تلگرام به ما پیام دهید و درخواست خود را بگویید. ما در کوتاه ترین زمان به شما پاسخ خواهیم داد.

 

تماس با مهرسا یاسکاوا

سایر محصولات مهرسا یاسکاوا » خرید اینورتر یاسکاوا

منبع تغذیه قابل برنامه‌ریزی یا Programmable

منبع های تغذیه قابل برنامه‌ریزی (programmable power supplies) این امکان را به کاربر میدهند که به وسیله یک واسط کامپیوتری از راه دور ولتاژ خروجی را کنترل کنند. این منابع تغذیه دارای مدارهای پردازنده، مدارهای برنامه‌ریزی ولتاژ/جریان، شنت جریان و خوانش مجدد ولتاژ/جریان هستند. منبع تغذیه قابل برنامه‌ریزی در شکل‌هایی از جمله مودولار (modular)، تخته ای(board-mounted)، دیواری (wall-mounted)، زمینی (floor-mounted) و یا رومیزی (bench top) موجود هستند.
منبع تغذیه قابل برنامه‌ریزی می‌توانند هم DC و هم AC را پوشش دهد و همینطور خروجی AC می‌تواند تک فاز و یا سه فاز باشد. به طور معمول از تک فاز برای ولتاژ کم و از سه فاز برای ولتاژهای بالاتر استفاده میشود.
از جمله ی مواردی که از این منابع تغذیه در حال حاضر استفاده میشود میتوان به تست خودکار تجهیزات، پایش رشد بلور و آنالیز گرمایی تفاضلی اشاره کرد.

منبع تغذیه اضطراری (یو پی اس)

منبع تغذیه بدون وقفه یا یو پی اس (Uninterruptible power supply یا UPS) منبع تغذیه ای است که در کنار برخی وسایل الکتریکی یا رایانه ای نصب می‌شود و در هنگام قطع شدن یا تغییرات شدید ولتاژ ورودی، این امکان را فراهم میکند که دستگاه به حالت عادی به کار خود ادامه دهد. وظایف اصلی منبع تغذیه بدون وقفه موارد زیر است:

  • تامین توان الکتریکی به صورت بی وقفه
  • جلوگیری از اختلالات و نوسانات برق
  • نگه داشتن سطح ولتاژ و فرکانس به صورت ثابت

هنگام نوسانات ناگهانی برق، سیستم یو پی اس از آسیب رسیدن به سیستم‌های الکترونیکی جلوگیری میکند و در برابر تغییر ولتاژ و قطعی برق از آن ها محافظت می‌کند. هدف اصلی این دستگاه ارائه انرژی بی وقفه و محافطت از هدف است.

یوپی‌اس‌های کوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند. هنگام قطع برق یا افت ولتاژ زمانی که ولتاژ از یک مقدار کمتر شود یوپی‌اس به‌طور خودکار واحد منبع تغذیه را از برق شهری به باتری موجود درون خود تغییر می‌دهد این کار در مدت زمانی حدود یک یا ۲ میلی ثانیه انجام می‌پذیرد و در نتیجه رایانه متوجه قطع جریان الکتریکی نشده و به کار خود ادامه می‌دهد. در صورت وجود نوسان یا بالازدگی ولتاژ یا پایین زدگی ولتاژ، یو پی اس برق خروجی را اصلاح می‌کند. همچنین یو پی اس می‌تواند برق خروجی را از لحاظ ولتاژ و فرکانس و وجود هارمونیک اصلاح کند.

اجزای داخلی یو پی اس:

اینورتر: بیشتر مصرف کننده های الکتریکی از برق شهری تغذیه می کنند. هنگام قطع شبکه برق، توان الکتریکی ذخیره شده در باتری باید به جریان الکتریکی تبدیل شود که این کار را اینورتر انجام میدهد.

باتری و شارژر باتری: شارژ مجدد باتری پس از استفاده از توان الکتریکی هنگام قطعی برق توسط مدار شارژ یو پی اس هنگام وصل مجدد شبکه برق انجام می شود. باتری یو پی اس از نوع سیلد اسید و نیکل کادمیوم است.

منبع تغذیه اضطراری یا ups

منبع تغذیه ولتاژ بالا یا high voltage

خروجی در منبع تغذیه ولتاژ بالا (high voltage power supply) بسیار بالا و در حد هزاران ولت است. با توجه به این ولتاژ بالا نیاز است از اتصالات ویژه ای استفاده شود تا از خرابی و تماس با انسان جلوگیری شود. از دیگر ویژگی های موجود در منبع ولتاژ بالا، توانایی معکوس کردن قطب خروجی است. برخی از این منابع تغذیه برای کنترل ولتاژ خروجی، یک ورودی آنالوگ فراهم می‌کنند که باعث تبدیل آن‌ها به آمپلی‌فایرهای ولتاژ بالا می‌شود. 

سایر محصولات مهرسا یاسکاوا » اینورتر یاسکاوا V1000

انواع منبع تغذیه بر اساس ظاهر

منبع تغذیه مجتمع (integrated power supply)

خرید power supply

منبع تغذیه آزمایشگاهی (bench power supply)

bench power supply

منبع تغذیه خارجی یا آداپتور (external power supply)

external power supply

منبع تغذیه باز (Open frame power supply)

Open frame power supply

برای مشاوره جهت خرید و سفارش محصولات با شماره 66759200 تماس بگیرید.

سایر محصولات مهرسا یاسکاوا » قیمت تایمر صنعتی

بهترین مارک منبع تغذیه پاور ساپلای

شرکت های بزرگ و کوچک زیادی هستند که در سراسر دنیا و از جمله کشور خودمان ایران به تولید منبع تغذیه مشغول اند. شناخت یک شرکت برای خرید از آن میتواند بسیار مفید باشد. به همین منظور در ادامه به معرفی چند تا از مهم ترین این شرکت ها میپردازیم.

رله حالت جامد امرون
منبع تغذیه امرن

منبع تغذیه امرن

امرن یا امرون (Omron) یک شرکت پر قدمت ژاپنی است که سال های سال است به تولید محصولات صنعتی مانند اینورتر، رله، تایمر، منبع تغذیه و… مشغول است. این کمپانی مانند دیگر شرکت های بزرگ ژاپنی که در زمینه الکتریک و صنعتی کار میکنند به عمر بالای محصولات و خراب نشدن مشهور است. 

منبع تغذیه که یکی از اصلی ترین محصولات این شرکت است جزو انتخاب های اول هر صنعتگری در تمام دنیا و ایران است. منبع تغذیه های عمومی امرن میتوانند نشانه هایی از بلاک های بافر، زمان تعویض و قطعی برق بدهند که همین آنها را قابل اطمینان میکند. منبع تغذیه های شرکت امرن به دو دسته تنظیمی و غیر تنظیمی تقشیم می شوند و منبع تغذیه تنظیمی خود به دو زیر مجموعه منبع تغذیه خطی و منبع تغذیه سوئیچینگ دسته بندی می شود.

ویژگی های کلی منبع تغذیه های این شرکت شامل محافظت در برابر ولتاژ اضافی، محافظت در برابر جریان اضافی و کنترل جریان است. در مواقعی که ولتاژ بیشتر از ولتاژ مورد نیاز باشد با یک ویژگی داخلی مانع آن می شود. همینطور این منبع تغذیه ها از حفاظت های دیگری مانند حفاظت جریان از خطای زمین برخوردار اند.

منابع تغذیه امرون سری S8VK می توانند در بازه وسیع دمایی کارکرد مناسبی داشته باشند . این بازه دمایی از 40- تا 70 درجه سانتی گراد است و در این دما پایداری منبع تغذیه تست و گارانتی شده است و سایر برندها ممکن است دچار ایراد شوند . بدنه منابع تغذیه سری S8VK طوری طراحی شده است که در برابر لرزش و آلودگی های محیط کار بسیار مقاوم است و به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از سازندگان ماشین آلات صنعتی شده است .

از ویژگی های سری های مختلف منبع تغذیه این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

سری S8JX-C:  قابلیت نصب بر ریل های DIN، خازن الکترونیکی 105 درجه سانتی گراد، مقاومت بالا در برابر ولتاژ های غیر طبیعی

سری S8JX-G: قابلیت نصب پیچی از بالا، افازیش محدوده ولتاژ ورودی

سری S8VK-X:  امکان کار در رنج دمایی بالا، ذخیره سازی داده ها، توانایی حمل بار اضافه، توانایی محاسبه مقدار خازن الکترولیتی داخلی

سری S8VK-C: این منبع تغذیه به نسبت باقی از قیمت مناسب تری برخوردار است. پس مناسب شرایطی است که هزینه دارای اهمیت است. توان خروجی از این سری رنج 60 تا 480 وات است.

برای خرید منبع تغذیه امرن و سایر محصولات این امرون Omron با ما تماس بگیرید.

منبع تغذیه سوئیچینگ اتونیکس

منبع تغذیه سوئیچینگ آتونیکس

آتونیکس (Autonics) یکی از مهمترین شرکت های اتوماسیون صنعتی است که در سال 1977 در کره جنوبی تاسیس شد. امروزه این شرکت تولید کننده بیش از 5000 محصول است و تقریبا در تمام کشورهای دنیا فروش خوبی نیز دارد.  این کمپانی در زمینه انواع سنسور شامل سنسورهای نوری، مجاورتی و…  در زمینه کنترلر دارای رنج وسیعی از کنترلرهای دیجیتال و آنالوگ مانند کنترلرهای دما، شمارنده ها، تایمرها و… رله های حالت جامد (SSR)، و کنترلرهای توان می باشد. اما منبع تغذیه این شرکت به خصوص منبع تغذیه سوئیچینگ اتونیکس یکی از مهم ترین محصولات آن است.

این شرکت منبع های تغذیه خودش را در سری های مختلف زیادی ارائه کرده است که از مهم ترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

سری SPB:  منبع تغذیه آتونیکس سری SPB در مدل های مختلف برای خروجی های بین 12 تا 24 ولت DC طراحی شده است. با این منبع تغذیه ولتاژ ورودی مناسب برای دستگاه هایی که نیازمند برق DC‌ هستند تامین میشود. از قابلیت های آن تبدیل قدرت بالا، حداقل نویز و موج، اندازه کوچک و مناسب، کاور مناسب ترمینال، سیم کشی آسان، با قدرت خروجی از 15 وات تا 240 وات است.

سری SPA: منبع تغذیه سوئیچینگ SPA آتونیکس تبدیل توان موثر و پایدار را با کمترین نویز و نوسان ارائه می دهند. این سریاز منبع تغذیه های اتونیکس دارای مدار حفاظت داخلی اضافه جریان، اتصال کوتاه، حرات زیاد و اضافه ولتاژ است. از قابلیت های آن محافظت در برابر جریان بسیار بالا، منبع تغذیه حالت کلیدی، قدرت خروجی از 30 وات تا 100 وات است.

برای خرید محصولات اتونیکس مانند منبع تغذیه، سنسور، تایمر و… و اطلاع از آخرین قیمت محصولات با همکاران ما تماس بگیرید تا بتوانید تجربه یک خرید راحت را داشته باشید.

 

منبع تغذیه فونیکس کانتکت

فونیکس کنتاکت (phoenix contact) نیز یکی از شرکت های بسیار بزرگ و با سابقه در زمینه محصولات اتوماسیون صنعتی است. دفتر اصلی این شرکت در آلمان واقع شده اما در کشور های زیاد دیگری نمایندگی دارد. از مهم ترین محصولات تولید فونیکس میتوان به انواع منبع تغذیه، انواع برق‌گیر، انواع ترمینال و رله اشاره کرد.

فونیکس به خصوص با طراحی منحصر به فرد در زمینه منابع تغذیه توانسته محصولات با کیفیتی به بازار ارائه کند. منابع تغذیه سوئیچینگ فونیکس کنتاکت در 5 نوع طراحی و عرضه شده اند.

  • منابع تغذیه TRIO برای کاربردهای رایج صنعتی با ورودی AC
  • منابع تغذیه QUINT جهت کاربردهای خاص صنعتی با ورودی AC یا DC
  • منابع تغذیه UNO با عرض کم برای صرفه جویی در فضای با ورودی AC
  • منابع تغذیه MINI جهت کاربردهای خاص صنعتی و عرض کم با ورودی AC یا DC
  • منابع تغذیه STEP با عمق کم جهت استفاده در فضاهای کم عمق با ورودی AC یا DC

 

مین ول (Mean Well) یکی از بزرگترين توليد کننده های منبع تغذيه و به خصوص منبع تغذیه سوئیچینگ در جهان است. این شرکت که تأسیس آن به سال 1982 در کشور تايوان باز میگردد یکی از پرفروش ترین کمپانی ها در زمینه منبع تغذیه در سراسر دنیاست و دلیل آن کیفیت و همینطور تنوع بسیار بالای محصولات این شرکت است.

از شاخص ترین محصولات این برند می توان در کنار منبع تغدیه سوئیچینگ، میتوان به شارژر ها، درایورهای LED و مبدل های DC-DC اشاره کرد.

منبع تغذیه مین ول MEAN WELL از منابع تغذیه سوئیچینگ محبوب و با قیمت مناسب است که عملکرد مناسبی از خود نشان داده است.

 

سایر محصولات مهرسا یاسکاوا » خرید انواع سنسور

قیمت انواع منبع تغذیه

منبع تغذیه یکی از محصولات مهم صنعتی است که کاربرد های فراوانی دارد. این دستگاه هم به طور گسترده در کامپیوتر ها و لپتاپ ها، موارد آزمایشگاهی و همینطور در اتوماسیون صنعتی استفاده می شود. قیمت آن با توجه به کاربردی که دارد، برند تولید کننده آن، توان، ولتاژ و موارد بسیار دیگری متغیر است. مهرسا یاسکاوا سعی کرده است با ارائه انواع مختلفی از منبع های تغذیه پاورساپلای به خریداران، به آن ها حق و آزادی خرید بدهد تا بتوانند از میان شرکت های مطرح دنیا در زمینه اتوماسیون صنعتی یک شرکت را بر گزینند و با توجه به نیازشان بهترین محصول را خریداری کنند. مهرسا یاسکاوا با سال ها تجربه در زمینه تهیه و فروش محصولات اتوماسیون صنعتی میتواند بهترین مشاور شما برای خرید باشد. برای آگاهی از قیمت منبع تغذیه امرون، منبع تغذیه اتونیکس و محصولات سایر شرکت ها با ما تماس بگیرید.

قیمت منبع تغذیه امرن

مزایای خرید از مهرسا یاسکاوا

  قیمت مناسب

عرضه محصولات اصل با ضمانت

تنوع محصولات

امکان مشاوره پیش از خرید

ارسال به تمام نقاط کشور

سوالات متداول FAQ

برای منبع های تغذیه دسته بندی های مختلفی میتوان در نظر گرفت. یک دسته بندی آنالوگ و دیجیتال بودن آن است. اما مهم ترین این دسته بندی ها منبع های تغذیه را به دو مدل خطی یا لاینر و همچنین سوئیچینگ تقسیم میکند. دسته بندی های دیگری نیز میتوان در نطر گرفت مانند شکل ظاهری آن که به دسته های آزمایشگاهی، آداپتور، مجتمع و بدون قاب تقسیم میشود. از دیگر مدل های منبع تغذیه میتوان به یو پی اس، ایزوله، تنظیم پذیر و توان بالا اشاره کرد.

در اصل منبع تغذیه وظیفه تامین انرژی الکتریکی را بر عهده دارد. اما کاربرد های آن بسیار گسترده است مانند وقتی که بخواهیم جریان را محدود کنیم، یا در مواقعی آن را قطع کنیم و به طور کلی اجازه کنترل جریان را به ما میدهد. از این دستگاه در کامپیوتر ها ، آزمایشگاه ها و اتوماسیون صنعتی به وفور استفاده میشود.

کمپانی های زیادی در دنیا این دستگاه را تولید میکنند از جمله در کشور خودمان شرکت هایی هستند که خیلی خوب توانسته اند با تولید دستگاه های با کیفیت بخشی از نیاز بازار ایران را پاسخ دهند. اما بهترین و مطمئن ترین دستگاه را میتوان از کمپانی های پر قدمتی مانند امرون و اتونیکس انتظار داشت که بیشترین فروش این محصولات را در دنیا دارند و در تمام این سال ها خریدارانشان راضی بوده اند.

قیمت منبع تغذیه مانند دیگر دستگاه های الکتریکی بسیار به قیمت ارز وابسته است. به این دلیل که عمده این محصولات یا به طور مستقیم وارد می شوند یا در نمونه های تولید داخل نیز بخش بزرگی از اجزای آن وارد میشود. از این رو قیمت این محصول متغیر است و بهترین راه برای اطلاع از قیمت ها تماس با مشاوران ما است که در سریع ترین زمان قیمت را به شما خواهند گفت.