خرید اچ ام آی HMI امرن

021-66759201            021-66759200 

جدیدترین محصولات

omron
  • omron

نمایشگر لمسی NS12-TS01B-ECV2

نمایشگر صفحه لمسی HMI رنگ قاب: مشکی سایز صفحه: 12.1 اینچ حافظه: 60 مگابایت ولتاژ تغذیه: 24 ولت DC تعداد

نمایشگر لمسی NS12-TS00B-ECV2

نمایشگر صفحه لمسی HMI رنگ قاب: مشکی سایز صفحه: 12.1 اینچ حافظه: 60 مگابایت ولتاژ تغذیه: 24 ولت DC تعداد

نمایشگر لمسی NS10-TV00B-V2

نمایشگر صفحه لمسی HMI رنگ قاب: مشکی سایز صفحه: 10.4 اینچ حافظه: 60 مگابایت ولتاژ تغذیه: 24 ولت DC تعداد

نمایشگر لمسی NS8-TV00B-V2

نمایشگر صفحه لمسی HMI رنگ قاب: مشکی سایز صفحه: 8.4 اینچ حافظه: 60 مگابایت ولتاژ تغذیه: 24 ولت DC تعداد

نمایشگر لمسی NS5-SQ10B-ECV2

نمایشگر صفحه لمسی HMI رنگ قاب: مشکی سایز صفحه: 5.7 اینچ حافظه: 60 مگابایت ولتاژ تغذیه: 24 ولت DC تعداد

نمایشگر لمسی NB7W-TW01B

HMI صفه لمسی صفحه مورب: 7 اینچ تعداد پیکسل های افقی: 800 تعداد پیکسل های عمودی: 480 نوع نمایشگر: TFT

نمایشگر لمسی NB7W-TW00B

HMI صفه لمسی صفحه مورب: 7 اینچ تعداد پیکسل های افقی: 800 تعداد پیکسل های عمودی: 480 نوع نمایشگر: TFT

نمایشر لمسی NB5Q-TW01B

HMI صفه لمسی صفحه مورب: 5.6 اینچ تعداد پیکسل های افقی: 320 تعداد پیکسل های عمودی: 234 نوع نمایشگر: TFT

نمایشگر لمسی NB5Q-TW00B

HMI صفه لمسی صفحه مورب: 5.6 اینچ تعداد پیکسل های افقی: 320 تعداد پیکسل های عمودی: 234 نوع نمایشگر: TFT

نمایشگر لمسی NB10W-TW01B

HMI صفه لمسی صفحه مورب: 10.1 اینچ تعداد پیکسل های افقی: 800 تعداد پیکسل های عمودی: 480 نوع نمایشگر: TFT

نمایشگر لمسی NA5-9W001S

HMI صفه لمسی صفحه مورب: 9 اینچ تعداد پیکسل های افقی: 800 تعداد پیکسل های عمودی: 480 نوع نمایشگر: TFT

نمایشگر لمسی NA5-15W101S

HMI صفه لمسی صفحه مورب: 15.4 اینچ تعداد پیکسل های افقی: 1280 تعداد پیکسل های عمودی: 800 نوع نمایشگر: TFT

فروش ویژه HMI های شرکت امرن OMRON ژاپن

فروش اچ ام آی امرن

فروش اچ ام آی HMI

اچ ام آی یک محصول مهم اتوماسیون صنعتی است که افراد زیادی به آن نیاز پیدا می کنند. ما برای این که بتوانیم به بهترین شکل این نیاز را بر طرف کنیم به فروش این محصول در تنوع بالا پرداخته ایم که افراد حق انتخاب بین انواع مختلف ویژگی ها و شرکت ها داشته باشند.

برای سفارش و خرید انواع HMI از شرکت امرن با ما در ارتباط باشید.

ضمانت اصل بودن کالا

مشاوره تخصصی رایگان

قیمت مناسب و رقابتی

ارسال به تمام نقاط کشور

اچ ام آی یا HMI چیست؟

HMI که مخفف عبارت Human Machine Interface است، به معنای واسطه بين انسان و ماشين است. از اچ ام آی برای مشاهده پارامترها و مانيتور كردن دستگاههای صنعتی مانند PLC و اينورتر استفاده می شود. در صنعت برای تبدیل اطلاعات پیچیده به اطلاعات مفید، به HMI تکیه می شود.

HMI در حقیقت يک مانيتور LCD قابل برنامه ریزی است که به کمک آن می توان پارامترهای مختلف را تغيير داد و به کنترل سیستم پرداخت.

در یک توضیح تخصصی تر HMI یک برنامه ی گرافیکی است که در آن کلیدها، نمایشگرها، عقربه ها، شاخص ها، نمودارها، آلارمها و… توسط اشکال گرافیکی ایجاد شده اند و در آن با انتخاب هر المان گرافیکی و اعمال تغییرات، کد متناظر با آن از طریق پورت شبکه و ارتباط با سایر تجهیزات آن شبکه به دستگاه مورد نظر ارسال می گردد.

 اچ ام ای هامانیتورهای صنعتی هستند که میتوانند با بقیه تجهیزات کنترلی ارتباط برقرار کرده و تبادل اطلاعات کنندبرای همین استفاده از آنها کاربرد زیادی دارد.

علت استفاده از HMI در صنعت به جای کامپیوتر چیست؟

برخی از اچ ام آی ها سیستم عامل ساده و به اصطلاح مختصر شده (Embedded) دارند که به صورت کامل کارکرد یک کامپیوتر را ندارند در حالی که برخی از آنها کاملا مانند کامپیوتر عمل می کنند که کارکرد نمایش وضعیت پروسه صنعتی را دارند. اما نرم افزارهای کامپیوتری معمولی آسیب پذیر اند که باعث می شود در مواقعی دچار ویروس شوند و دستورات اشتباه صادر کنند. برای همین امر و برای جلوگیری از ضررهای مالی، وظیفه کنترل و مانیتورینک پروسه های صنعتی به دستگاه مخصوصی به نام HMI داده شد که برای همین منظور درست شده است.

همچنین HMI ها این قابلیت را دارند که می توان تا ۲۵۵ دستگاه و تجهیز مختلف را به آنها وصل کرد بدون این که مشکلی برایشان پیش بیاید.

در صفحه نمایش های صنعتی نویز بسیار کمتر است و هنک کردن و ریست شدن کم اتفاق می افتد.

یک دلیل دیگر استفاده از HMI به جای کامپیوتر مخصوصا برای مهندسین برق و طراحان سیستم این است که برای کار با HMI بدون داشتن دانش برنامه نویسی هم می توان خیلی ساده با آن کار کرد.

سایر محصولات مهرسا یاسکاوا » درایو صنعتی امرون

در صورت نیاز به انواع نمایشگر صنعتی HMI امرون میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

HMI امرن

کاربرد HMI در کارخانه و محیط های صنعتی

کاربرد HMI بسیار گسترده است و در کل هر جا که نیازی به نظارت بر خطوط باشد از آن استفاده می شود. در صنایع مختلف مانند رنگ، رزین، پلاستیک، شیمیایی، گاز، تصفیه، صنایع ساختمانی، داروسازی، فولاد، صنایع پزشکی، بالابرها، بسته بندی، سرامیک و تقریبا در تمام صنایع وجود اچ ام آی لازم و ضروری است.

هنگام خرید HMI باید به چه پارامترهایی دقت داشت؟

وضوح تصویر یا رزولوشن

نباید از اچ ام آی ها رزولوشن بالا در حد صفحه نمایش لبتاپ و گوشی های رایج انتظار داشت اما باید به قدری خوب باشد که جهت استفاده های صنعتی مناسب باشد. معمولا پنل های HMI دارای وضوح تصویری بین 640X400 تا 800X600 می باشند .

تعداد رنگ صفحه نمایش

تعداد رنگ صفحه نمایش نیز برای کیفیت و وضوح تصویر اهمیت دارد. برای HMI بهتر است تعداد رنگ های صفحه کمتر از 16000 نباشد و در حدود 65000 رنگ برای آنها مناسب است.

اندازه و ابعاد HMI

به طور کلی رنج ابعادی اچ ام آی ها از 4 تا 19 اینچ است که بسته به نیازهای مختلف اندازه های مختلفی استفاده می شود. پر مصرف ترین HMI ها در اندازه هایی بین 7 تا 10 اینچ هستند.

پروتوکل‌های ارتباطی و پورت ها

HMI ها با توجه به نیاز برای ارتباط با ماژول‌های I/O و یا PC میتوانند به پورت های RS-232، RS-485 ،Ethernet و USB و مانند این مجهز باشند.

نرم‌افزار واسط ارتباطی

نرم افزاری که در پنل های HMI استفاده می شود نیز اهمیت دارد زیرا برخی از نرم افزارها انعطاف پذیرتر و قدرتمند تر هستند که این به کاربر در کاری که میخواهد انجام دهد کمک می کند.

اچ ام آی های امرن با توجه به گستردگی ای که دارند میتوانند نیازهای بسیاری را بر طرف کنند. HMI های امرن در رزولوشن های مختلف، تعداد رنگ، اندازه و پروتکل های مختلف در دسترس اند و با توجه به نرم افزار های اختصاصی مانند NB design بهترین استفاده را از آنها میتوان برد.

خرید اچ ام ای از شرکت امرن

تاریخچه و فعالیت های شرکت OMRON ژاپن

در سال 1933 هسته اولیه شرکت عظیم امرن در شهر کیوتو ژاپن بنا نهاده شد. کازوما تاتیشی موسس این شرکت نام OMRON را از یکی از محلات کیوتو بر روی این شرکت نهاد. 

در ابتدا تولید محصولات صنعتی مانند رله و سنسور در دستور کار اصلی این شرکت بود اما با گذر زمان به خوبی توانست در عرصه های مختلف حاضر شود و سهم زیادی از بازار را در اختیار بگیرد. امروزه امرون در زمینه های محصولات اتوماسیون صنعتی، کنترل حرکت، رباتیک و محصولات سلامتی یکی از مهم ترین شرکت هاست که در کشورهای مختلف فروش زیادی دارد.

  • محصولات اتوماسیون امرن: منبع تغذیه OMRON، پی ال سی، سنسور و …
  • محصولات الکتریکی امرن: رله، کانکتور، سوئیچ و…
  • رباتیک: تولید ربات های مختلف برای استفاده در کارخانه ها
  • محصولات سلامتی: سیستم نوار قلب، نبولایزر، مانیتور بیمار، پدومتر و…

امروزه امرن در هر 5 قاره و در شمار زیادی کشور نمایندگی رسمی دارد و در باقی کشور ها نیز محصولات آن فروش بالایی دارند.

خرید انواع نمایشگر صنعتی HMI از شرکت امرن با مناسب ترین قیمت

omron HMI » معرفی مختصر بهترین اچ ام آی های امرن

HMI یا مانیتور صنعتی امرن در دو مدل لمسی (Touch Screen) و صفحه كلیدی موجود است. اچ ام آی ها در اندازه های 3، 5، 7، 8، 9، 10، 12 و 15 اینچ عرضه می شوند و تنها قابلیت هماهنگی با سایر محصولات OMRON را دارند بلکه قابلیت کار با محصولات دیگر شرکت های معروف را نیز دارند.

تاچ پنل های امرن در مدل های NB-SERIES ، NQ-SERIES ، NA-SERIES ، NS-SERIES ، NT2S ، NYP ، NS5 Handled ، NSA و NSJ تولید می شوند که هر کدام بنا به ویژگی هایی که دارند برای شرایط مختلف مناسب تر اند. در زیر 3 سری معروف امرن را که بیشترین فروش را در ایران دارند معرفی می کنیم:

نمایشگر لمسی امرن مدل NS12-TS01B-ECV2

نمایشگر لمسی HMI امرن سری NS

سری NS یکی از جامع ترین سری های OMRON  است که شامل NS15/NS12/NS10/NS8 می شود و قابلیت استفاده در فضاهای مختلف را دارد.

نمایشگر لمسی امرن مدل NA5-9W001S

نمایشگر لمسی HMI امرن سری NA

اچ ام آی سری NA نسل جدید نمایشگرهای صنعتی شرکت امرن است که با ظاهر مناسب و امکانات خوب در حال رقابت با سایر HMI هاست.

نمایشگر لمسی امرن مدل NB7W-TW01B

نمایشگر لمسی HMI امرن سری NB

اچ ام آی NB امرن که یک نمایشگر صنعتی با صفحه نمایش لمسی است، یکی از با کیفیت ترین صفحه های نمایش را در میان HMI ها دارد.

قیمت HMI امرن

قیمت HMI امرن

محصولات امرن از جمله با کیفیت ترین محصولات بازار هستند که با عمر طولانی ای که دارند توانسته اند محبوبیت زیادی به دست آورند. هزینه خرید محصولات شرکت OMRON  و اچ ام آی آن با توجه به کیفیت آن کاملا منطقی و معقول است. اگر چه که به دلیل وارداتی بودن، نوسان قیمت ارز بر آن تاثیرگذار است، اما در حال حاضر یکی از بهترین انتخاب ها برای صنعتگران ایرانی است.

جهت اطلاع دقیق از قیمت تمام HMI های امرون با ما تماس بگیرید.

میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات امرن و خرید آنها با شماره 02166759200 تماس بگیرید.

نمایندگی HMI امرن در ایران

نمایشگرهای صنعتی یا HMI ها یکی از محصولات مهم صنعتی هستند که کاربرد فراوانی دارند. اگر دنبال خرید یک HMI مناسب هستید میتوانید در میان سری های مختلف امرن یک محصول مناسب برای خود انتخاب کنید و آن را از نمایندگی OMRON در تهران تهیه کنید.

مکان مرکزی مهرسا یاسکاوا در خیابان لاله زار تهران است اما با تماس با این شرکت میتوانید در هر جای ایران از امکانات آن استفاده کنید. ما تمام تلاش خود را جهت کسب رضایت مشتریانم خواهیم کرد.

قبلی
بعدی

سایر محصولات مهرسا یاسکاوا » رله شیشه ای امرن

مزایای خرید از مهرسا یاسکاوا

مهرسا یاسکاوا از زمان تاسیس خود تا به امروز توانسته در بخش های مختلف صنعت، در کنار صنعتگران باشد و به آنها در تامین محصولات مورد نیازشان کمک کند. با توجه به قیمت های عادلانه و خدمات پس از فروش مناسب مشتریان ما همواره به ما باز می گردند که این انگیزه ای دو چندان برای ادامه کار ماست.

در حال حاضر در مهرسا یاسکاوا محصولات اتوماسیون صنعتی از جمله اینورتر ، سنسور، ترموستات، تایمر، HMI، لیمیت سوئیچ، فتوالکتریک، اینکودر، کانکتور، منبع تغذیه، رله و SSR، کانتر و… از بهترین شرکت های دنیا به فروش می رسند.

قیمت مناسب، کیفیت برتر، مشاوره تخصصی و پشتیبانی حرفه ای از جمله ی تضمین های ما به شماست.

سوالات متداول FAQ

شرکت های بزرگ زیادی هستند که در زمینه تولید نمایشگرهای صنعتی فعالیت می کنند که در میان آنها مهمترین ها شامل امرون، میتسوبیشی، دلتا، اشنایدر و ال اس می شود.

نمایشگرهای صنعتی امرن در دسته های مختلفی تولید می شود که پر استفاده ترین ها در ایران شامل سری NS، سری NB، سری NA و سری NYP می شود.

اگرچه شرکت OMRON نمایندگی رسمی در ایران ندارد اما شرکت های مختلف ایرانی به عنوان نمایندگی فروش محصولات امرن فعایلت می کنند که اکثر آنها در لاله زار تهران واقع اند.

با وجود تغییر دائمی قیمت ارز ارائه قیمت ممکن است دقیق نباشد. پس بهتر است هر موقع نیاز به استعلام قیمت دارید با ما تماس بگیرید.